Thank You Twiterrer!Maddi Jane Follow Me Back?

assalamualaikum!

hehe ^^ dulu mase FB sengal sengal ayam.ade lar kejap aku menyebukkan diri dekat Twitter. mentwit-twit org sana sini.walaupun kadang kadang diorang tak retweet aku balik pun.(sbnrnya selalu)


yer lah,aku pun tweet org yg famos amos jek kan.memang mamp** tak layan lah kan.tengok,pepagi aku dah mencarut.tapi yg bestnya kan dalam twitter nie ada jugok lah yg fofuler-fofuler tu follow aku balek.huhu.rasa mcm dapat 10 coolblog kau feeling dia ;)


phewittt...banggaaa kauuu.... :D:D
NAMA TWITTER AKU: KEPOCHICOMEL.hihi.jangan lupa follow okay.ily,maddijane.see,i put yr voice in my blog.huhu.skrg aku on Twitter nie bila aku rasa FB borrriiingg gila.tak pun memang ttbe angin aku nak tukar arah lah kan.

lovenote;belajar lagi guna Twitter nieh :)

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!