Posts

Showing posts from September, 2013

Sekian lamanyaaa setelah bertapa berabad tahunnya

Image
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
 assalamualaikum!

mungkin semua org dah merajuk taknak lagi tengok blog aku ni kan ? ye ahh dulu viewers cecah ratusan ribu tapi sekarang ribu je :'( ahahah propa sgt kau ni yienn :P

ntah lah setelah berbulan lama aku tak blog ni rasa lain pulak.rasa masam masam asam pedas ada,air mata kucing ada,jus tembikai pun ada.hish hishhh sedapnyee terbayang pulak JJCM.haha :D 

alhamdulillah,aku dah tamat matrik tahun ni jugak ( 30.4.13). hafal hafal ni kot masuk spm kan.muehehe :) walaupun grad ( ewahh kau grad bagai eh ) dari matrik tkde lah cemerlang bergaya bak kata org putih tu dengan flying colours aku dapat lah jugak menjejakkan kaki ke menara gading :') tsk tsk macam rasanya diberi peluang kedua oleh Allah pulak.


dan sekarang insyaAllah dalam masa tiga tahun mendatang aku bakal graduan UiTM Kampus Bandaraya Melaka@UiTM KBM jurusan pentadbiran perniagaan(insurans)  ^^ Doakan lah ye kawan kawan sekalian.moga moga segalanya berjalan baik , moga mo…