ehh.kau kan.adoiyaii.

assalamualaikum!

hollaa people.ehh monyet monyet,baboon and siamang serta ape bnde tah lagi yg ade kat hutan rimba sane  yg bukan manusia tu takyah nak nyahut okeh. aku tau aku hot..takyah nak hepi sangat bile aku post bnde baru.haha.abaikan.nmpk noe aku mengarut.sebab?err.cari sbbnye sendiri sudah.huhu.

ehh korang rase hape ek hari ni?aku rase bosan.nak ngadap hwk?tade mknenya.hadoiyaii.ble lah aku nak SEDAR yg aku nak amek SPM ek?hehe.bak kata pieka,chillex.hotak kau lah makcik oiii.time cenggini salunye aku dah menjalankan misi paling utama 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
apalagi kalau bukan misi yg menghasilkan bunyi sungguh enak lagi sedap didengar apatah lagi kegemaran ramai...krohhhh...krohhh..haha.!then,kalau tak buat cenggitu pun aku still lagi celoteh tak tntu hala dengan pieka or sue kat hstel.buat kacau org lain tdo jek kami,kan?penjaga keamanan sedunia pun takleh halang kami.siapa lagi kalau bukan mummy dorm aku,Ayu.haisyy berabeh air liur jek kan.kami buat dono jek.huarghh.

adess.ape sebenarnya intipati entri aku kali ini.nak story sikit.rapat rapat.haa.tu dia makcik kat blkg sne.moh ler rapatkan ukhuwah tu lah lagi.pokcik,abg,adek,kakak meh bace betui betui na.you all ghase FB lemau?lembap?siput lagi laju?mari deyy klik klik sini.hape tuu?entah aku pun tak tau.laman web lucah kott.ahaha!ngeehhhe :D

oitt budak PLKN korang kan hepi ler tuu dah abes kem.nanti mesti rndu kem punyee macam aku.sobsobsob. :'( tu lah mse ade taknak hargai.eh tapikan jeles nengok korang sebab dah boleh enjoy sakan then berguling sakan mcam filem hindustan gtuu untuk lepaskan tension konon penat belajar mse nak amek SPM dulu kan.haihh =,=

mlm nyh kan aku mkn sedap lagi lazat woo.korang tau tak hape dia?bawal kari der.and sayur tumis.huhu.bajet rumah kau ade jugek ler tu.ttbe tengah dok syok masak,gas abes pulak.then,hdupkan unggun api lah jawabnye.kan?kan?tiup punye tiup smpai api dia hidup then smbg lek masak.ehh boleh eh aku hdupkan unggun api?okay.aku gebang.kesian korang kena tipu..cepat cepat marah aku.ADA AKU KESAH?huh.

opkos lah kalau gas abes beli gas yg lain.naseb lah baik ade kedai bukak lagi.adek aku yg lelaki g beli.ajak mmber dia.tenkiuu.hooh.dia sambung masak balik.FYI,dia expert bab masak.aku?hehe,sendiri pikir yg positip jek tauu.hok alohh.bukan aku tak tau korang ny.nak pikir yg tak baik jekk.hakhakhak.dia berkelentang kelentung dekat dapur tu then dalam kul 11 lebih kitorang mkn lah MALAM.wahh.tmbh bam bam lah aku jwbnye.mkn betul betul time mlm.perut bunyi dah.takkan aku nak biorkan aje ye tak?

aku pun nak jugak nyebok nyelit sikit story pasai FB yg bengong tuhh.saket jiwa kau tau tak.dah lah internet lemau,FB lemau.tu yg buat aku tambah hangen nak aje hentak pc ny sekali.tak pun kite bakor jek lah Mark Zuckerberg tuu.boleh ek cm tu.bolehkan aje.mane mane blogger aku pergi mesti cerita pasai tsunami kat jepun tu kan.bukan aku tak nak tulis cam tu.tapi,takde bahan kott.
kalau story kepoh kepoh pasai org lain aku ada lah.haha.name pon kepochicomel kan?persoalan di situu comel ke.adeii.berbisaa tauu.ngaku jek lah aku comel.haak.eh.naik cuti kan 21 hb, then 25 aku de maulud kat skola, pastu ary sabtu 26 hb ade ceramah motivasi ngan YM Raja Shamri.HUHU.every year cekgu sekolah aku penuhkan kantung duit dia untuk naikkan semangat  kami yg kejap ade then naik lepas tu turun ni...tp,utk Calon SPM JEK lah yg akan ikut program ny.

so,budak form 4.korang boleh berjoli sakan lah ek senior takde kat hostel.ohh silakan.same jek kott cam aku dulu.suka tahap gaban bile senior beram dari hostel time cuti lepas tu minggu tu tak balik.diorang ade program kami form 4 tdooor.sunyi jek hstel kan smpai lah lunch.hoho.kebiasaan mcam tu yek.


oleh kerana kelembapan serta kelemauan(jangan salah eja jadik kemaluan) aku dah mula berjinak jinak dengan rimau?singa?ahh.ngarut lagi.bukan ahhh.dengan twitter.ohho.baru belajar kot..jangan jeles aku dah ade.kau takde.cepat cepat add aku kat twitter lah kan.name aku kepochicomel.huhu.

aku tau korang nengok aku melalut tak tentu pasal kali ni.ishh.tangan aku dah sangap nak menaip.tapi tiap kali aku ade idea,tu lah waktunya internet mengong.dah takde idea.internet hokeh pulokk.sajek jek lah tu.dengki ngan aku.report mak kite kang,baru awak tauu!

KORANG,AKU NAK PROMOTE SORANG NEWBIE DALAM INDUSTRI BERBLOGGING NYH.MULUT DIA KECOH.PERGHH.SEKALI CERITA MACAM REAL.KORANG NAK KE TENGOK CAMNE RUPENYE?HA.KLIK LAH SINI.TU PUN KALAU DAH KLIK NUFF AKU.HEHE. :)


love note ; RP :)


Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!