Posts

Showing posts from April, 2014

i am not old enough to get married hahaa . turning 20 and i love todayyyy

Image
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ  assalamualaikum!

yeayyy setelah sekian lama tak update so harini aku update sebab birthday aku :)



dah jadi budak umur 20 weiii harini berlalu dengan indah dan riang gembiranya hikhikkk

dari jam 12 malam kena simbah air semua dengan budak rumah aku redha jek.takpe kita bagi je puas puas nanti hari diorang kita pun bagi kaw kaw la






pagi pagi pergi kelas HR Miss Rozana katanya kelas mula lambat tapi dapat tau saat akhir so chill chill je dulu dekat kedai makcik sebelah UiTM Kampus Bandaraya Melaka tu.
ni nama dia program makan makan sampai pipi kembung lepas tu sendawa dan ketawa sampai usus ketawa keluar huh.
oh ye,tau tak kenapa handphone banyak2 kat tengah tu ? sebab nak elakkan dari antisosial jadi letak handphone kat tengah.syaratnya,semua kena letak handphone siapa amek dulu dia bayar makanan semua orang.best weii,kena try
semua orang akan berbual mcm setahun tak jumpa lepas tu cerita macam macam topik kalah sinetron dekat tv3.
serious best.we have the…