assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Friday, December 27, 2013

dan aku

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

kadang kadang dalam dunia tak semestinya kita kena bahagiakan orang selalu kan.ada masanya kita memang kena jadi selfish kejap untuk mudahkan urusan orang lain.nampak jahat tapi entah lah bila umur dah nak menjejak 20 ni itulah yang aku boleh kata.

lagi beberapa hari je nak 2014 dah :( tahun makin lama makin berganti , bulan terus berjalan pantas tanpa sebarang tolehan ke belakang, dan aku ?
entah tetap tidak ku tahu bagaimana.

kadang rasa semangat itu terlalu berkobar kobar.
kadang pula rasa itu tadi hilang.
dan kadang seperti mencari cari kembali diri yang menerawang tanpa erti.

bantu aku cari makna hidup.


Wednesday, December 18, 2013

just around the corner

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

sekarang ni macam macam benda jadi :(
assignment banyak lepas tu konflik pun makin memuncak.hmmhmmm taknak lah tension stress tu semua boleh buat kita hilang sabar kan ?
istigfar banyak banyak tak perlu nak marah marah ye ;)
InsyaAllah siap lah nanti assignment tu.
TAK SUKA TAU TENGOK ORANG MARAH MARAH.

alhamdulillah for every single thing to Allah.rasa macam tiap apa yang aku buat dia permudahkan dan tunjuk jalan.rasa macam Allah tu baik sangat walaupun aku sibuk sibuk dengan duniawi sampai lupa DIA :')

final exam is just around the corner.ceh macam lah dah sedia tapi aku tk sbr nak habiskan sem ni nak cuti.minggu ni je yang tinggal nak bersakit sakit tak tidur tak cukup tidur lah apa la :D


Monday, December 16, 2013

tik tok tik tok

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

bukan tknk tulis blog tapi masa tak izinkan :(
nak cerita dan kongsi banyak benda tapi tak tersempat.tapi sepanjang beberapa bulan aku dah masuk degree ni aku nak cakap yang masa tu penting.buat kerja pun jangan terhegeh hegeh macam siput nak berak.



miracle lancome dengan gucci flora ni memang untuk dijual.berminat ? 
sila pm ke fb >> Cik Ayien Norain

sekian terima kasih :D

Thursday, December 5, 2013

iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuu

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


kiri mak kanan anak ><
jgn komen lebih lebih .
hihi :)