Puasa dan Raya 2017&2018

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

Puasa dan raya dua kali berturut tanpa atuk kecik lagi. Raya tahun ni paling sendu sekali. Sebab aku rasa semua pakcik makcik aku balik rumah mertua. Aku tak pakai baju raya sebab malas nak beli. Raya ketiga je baru pakai lawa sikit sebab nak pergi wedding orang. 

Adakah aku semakin tua dan tk kisah pun pasal raya ni ? Serious 2018 punya semangat raya taktau pegi mana. 

Genap 15 ramadhan, tiap kali tu lah semua orang teringat waktu atuk kecik meninggal. Ni dah setahun la maknanya. 

Raya dah tak best macam dulu. Kalau dulu aku rasa puas satu kg aku beraya. Ni adik sedara aku diorang raya rumah sebelah je. Hahahaha. Tak mencabar >_<

Raya ketiga - wedding Kak Aza
(Import Team COSCO)

Dari kiri : Kak Haiza, Lenny, Azizi, Pengantin, Kak Aisyah, Aku, Kak Sue dan Isteri Azizi (dan anaknya)

Raya 2017, amek depan rumah atok masa raya ketiga. 

Aku dengan emak.

Ni pun raya 2017 : 




Kat bawah ni yang time mabuk pakai make up sebab pergi wedding Kak Aza.
Without filter

Filter la gaiss

Takyah nak cakap highlighter tk on point, blusher terlebih, muka nampak cakey ke apa apa aje lah. Aku kisah pulak hahahaha. Sebab aku rasa aku dah cantik tu >_<

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!