Wanita Terakhir

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

assalamualaikum!

Sekarang ni semua nak hashtag #neelofattah #lofattah okay whatever. Aku sendiri takdelah minat diorang as a couple. Aku suka tengok Neelofa tu sebab dia pandai bijak cantik lagi. Okay ni girl's crush bukan sebab aku suka dia tahap nak ajak kahwin. Cuma jujur cakap aku menyampah jugak kadang tengok peminat ni over. Kau doakan aje lah diorang. Takkan baru kenal terus nak kahwin kan. 

Lagu Fattah tu best jugaklah. Aku suka lirik dia, dia nyanyi pun okay tapi pada aku better dia sebagai pelakon je kot. Hahah. 


Aku bukan wanita terakhir pada sesiapa lagi setakat ni hehe. Lirik dia sweet la weh yelah dah sampaikan dari hati.

Aku dah mula rasa tua ah bila tengok member kiri kanan semua kahwin. Tapi aku rasa tak salah kot aku umur 23 dan masih belum memasang cita cita nak kahwin kan ? Aku pasang impian nak kumpul duit beli rumah dulu :) 




Comments

Kak Nab said…
bagus sis kalau ada impian nak beli rumah dulu. Jadi pelaburan yang bagus tu.

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!