assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Friday, November 6, 2015

Hati dan Emosi Seorang Wanita

                                          بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

Alhamdulillah terima kasih Allah atas semua nikmat. Siang tadi aku tak pegi kelas sebab diri sendiri yang tak sihat. So aku balun je semua tak pegi yelah dah badan nak jalan pun huyung hayang. Allah nak nangis dengan keadaan diri sendiri.

Kadang² rasa nak marah orang tk tentu pasal. Aku kadang² dah tak tau nak beremosi cemana. Sebab aku sendiri tak tau nak cakap camne. Ada masa aku tknak dengar suara orang. Aku nak sorang sorang. Aku jadi mcm ni pun mungkin sebab apa pernah terjadi kat aku. Penat dah kot nak beremosi sana sini. Menahan hati segala bagai.

Aku tak selesa sebenarnya bila orang kerap label tudung labuh mesti budak baik. Come on la guys. Kitorang tudung labuh tau nak gurau tau nak marah jugak.

Malam ni takde isi sangat. Cuma aku nak cakap. Cepat cepat midterm break sebab aku dah penat nak dengar suara orang. Orang selalu cakap, 'Ain kena usaha padahal tak rasa sakit mcm aku rasa' padahal kau tk tahu mcm mana sakit aku nak usahakan. Jadi lebih baik kau diam. Dah tak payah kot pura pura nak dengar sebenarnya kau tk paham pun apa aku sampaikan. Kau nak aku dengar je apa kau ckp. Tapi apa aku alami kau tak nak paham.

Diam.

No comments: