sakit

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

aku tahu sakit tu kafarah dosa. dosa banyak sakit lama sikit sebab tuhan sayang aku dia nak kurangkan dosa. Allahuakbar. seksanya sakit ni walaupun sangat sedikit dan baru tahu nak menghargai nikmat sihat. aku kerap pening jek sekarang. batuk selesema ni semua aku harap pulih secepatnya. aku nak balik melaka kembali bergerak kerja.

sem 3 aku nampak sangat mencabar. takutnya :'( dah la ada math hmm. tak semua orang mampu faham betapa teruknya aku dengan math. sebab tu aku alergik dengan fizik add math dan jugak sewaktu dengannya. bagi aku membaca tu seronok dan buat aku faham. nak menghadam math ya Allah mintak sangat diberi kekuatan. aku takut sangat tak mampu.

jadual kelas sem 3 ni betul betul menakutkan. takut terlepas solat. jadual pack sangat.
aku taknak dapat ijazah semata. tapi biarlah ada isinya .
dengan REDHA dan RESTU ALLAH.


Comments

on my_mind :) said…
all the best ain,, moga dipermudahkan segalanya. insyaAllah :)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!