assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Wednesday, December 18, 2013

just around the corner

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

sekarang ni macam macam benda jadi :(
assignment banyak lepas tu konflik pun makin memuncak.hmmhmmm taknak lah tension stress tu semua boleh buat kita hilang sabar kan ?
istigfar banyak banyak tak perlu nak marah marah ye ;)
InsyaAllah siap lah nanti assignment tu.
TAK SUKA TAU TENGOK ORANG MARAH MARAH.

alhamdulillah for every single thing to Allah.rasa macam tiap apa yang aku buat dia permudahkan dan tunjuk jalan.rasa macam Allah tu baik sangat walaupun aku sibuk sibuk dengan duniawi sampai lupa DIA :')

final exam is just around the corner.ceh macam lah dah sedia tapi aku tk sbr nak habiskan sem ni nak cuti.minggu ni je yang tinggal nak bersakit sakit tak tidur tak cukup tidur lah apa la :D


No comments: