assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Friday, December 27, 2013

dan aku

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

kadang kadang dalam dunia tak semestinya kita kena bahagiakan orang selalu kan.ada masanya kita memang kena jadi selfish kejap untuk mudahkan urusan orang lain.nampak jahat tapi entah lah bila umur dah nak menjejak 20 ni itulah yang aku boleh kata.

lagi beberapa hari je nak 2014 dah :( tahun makin lama makin berganti , bulan terus berjalan pantas tanpa sebarang tolehan ke belakang, dan aku ?
entah tetap tidak ku tahu bagaimana.

kadang rasa semangat itu terlalu berkobar kobar.
kadang pula rasa itu tadi hilang.
dan kadang seperti mencari cari kembali diri yang menerawang tanpa erti.

bantu aku cari makna hidup.


No comments: