assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Wednesday, September 18, 2013

Sekian lamanyaaa setelah bertapa berabad tahunnya

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

mungkin semua org dah merajuk taknak lagi tengok blog aku ni kan ? ye ahh dulu viewers cecah ratusan ribu tapi sekarang ribu je :'( ahahah propa sgt kau ni yienn :P

ntah lah setelah berbulan lama aku tak blog ni rasa lain pulak.rasa masam masam asam pedas ada,air mata kucing ada,jus tembikai pun ada.hish hishhh sedapnyee terbayang pulak JJCM.haha :D 

alhamdulillah,aku dah tamat matrik tahun ni jugak ( 30.4.13). hafal hafal ni kot masuk spm kan.muehehe :) walaupun grad ( ewahh kau grad bagai eh ) dari matrik tkde lah cemerlang bergaya bak kata org putih tu dengan flying colours aku dapat lah jugak menjejakkan kaki ke menara gading :') tsk tsk macam rasanya diberi peluang kedua oleh Allah pulak.


dan sekarang insyaAllah dalam masa tiga tahun mendatang aku bakal graduan UiTM Kampus Bandaraya Melaka@UiTM KBM jurusan pentadbiran perniagaan(insurans)  ^^ Doakan lah ye kawan kawan sekalian.moga moga segalanya berjalan baik , moga moga dekan tiap sem ,  dan moga moga dapat jodoh.hihikkkhikkkkk *peacee

to those who visited my blog,thank you so much ! i really appreciate that ya ;)







     and to be the truth, i missssssssssssssssssssssssssssssssssssss themmmm so much !!!
     *exclude the guys yeah








No comments: