apa nk buat ni oi?hrp cik puan tuan dato datin bg perhatian kat mslh saya ni :-)

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

alhamdulillah.aku masih Allah beri peluang untuk aku menaip dengan penuh lemah gemalainya untuk jari ini melayang layang di atas keyboard ni.cehh,ayat tak boleh nak sastera lagi ke apa Ain oi ? pang kang dua tiga biji baru kau rasa.

aku dah melangkah berlari anak pun kat sem 2 ni.seriously talk,jangan kau masuk matrik kalau kau tak suka belajar lelaju.kalau kau rasa nak belajar slow tahap cipan makan anak panda pulak,baik kau pegi register tadika sana.

okay sorry aku merepek.mungkin ni tujuan matrik ditubuhkan.untuk menghasilkan lebih ramai lagi pelajar yg mampu dan berkebolehan untuk merepek dengan jayanya.ye,mungkin (:

haritu aku baru dapat result exam midsem.Alhamdulillah,capai target.jangan kau berani tanya the exact pointer.aku taknak jawab.paling paling aku buat muka pailang je dekat kau tanpa rasa kesian.ye,aku tak tipu ni.

start dari sem 2 ni aku dapat rasa banyak benda.okay,salah expression di situ.banyaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk benda yang dah lain dalam diri aku.aku bagitau jek lah ye ? aku nak 4 rata,tapi aku malas nak belajar.stay up memalam scroll twitter sampai tertidur bukan sebab sibuk baca nota untuk kuiz ke apa.aku nak kuiz esoknya,malam nye aku sibuk tengok movie.time kuiz aku tergaru garu tengok org sebelah.good job,Ain!

minda jahat ni dalam keadaan sedar memang suruh aku tak payah dah nak belajar.tak payah pening lalat nak amek course apa .lepas habis matrik kerja then kumpul duit sikit bukak bisnes .tak payah takpayah tak payah.tak payah sambung study ke degree.see ? ni minda jahat aku yg cakap.bukan aku k.bukan aku bukan aku.eh apa ni typo ke sengaja ? sengaja.

malam ni aku nk buat pengumuman terbuka.aku stalk semua kengkawan lama aku.dari sekolah rendah sampai sekarang :') betapa aku rindu korang secara tiba tiba jangan cerita lah.ada karang banjir KMJ ni.

dan dari hasil stalk aku.I GAIN SOMETHING ! yes.

aku dapat rasa semangat tu dah datang balik.thank you Allah. a lot .much . infinity .

bila stalk diorang.buat aku sedar sesuatu.

kawan kawan aku.

dulu kita selalu pegi sekolah balik sekolah sama sama.

tapi sekarang dah tak lagi.

kenapa ? sebab masing masing dah jauh.

diorang jauh sebab nak smbung cita cita.

pergi uni sana,uni sini

siap ada yg dapat pergi oversea lagi nanti.

apa kau tak rasa cemburu Ain ?

mereka dapat scholarship.

mereka dapat usrah kat tempat sana.

dapat hidup baru yg lebih membahagiakan :')

apa kau tak nak Ain ? 

rasa apa itu orientasi dekat uni

apa itu koko dekat uni

cara nak bergaul bercakap bertanya soalan dengan prof madya semua

lepas tu kau taknak ke rasa ukhwah fillah dengan org islam negeri lain 

kau taknak rasa ke pergi temuduga biasiswa

betul ke kau tk nk belajar lagi ?

Thing About It Infinity Times :)




Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!