assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Thursday, August 16, 2012

Long Time No See.People,I'm Back !

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

assalamualaikum!

alhamdulillah.hidup dengan senyuman penuh gula berperisa coklat manis.tapi tekak pulak terasa kesat sedikit.mungkinkah aku bakal demam di raya ni ? ohhh.minta dijauhkan.hmm.

setelah sekian lama aku mendiamkan diri,setelah berbagai spekulasi.hhe :)
tkde la.korang kena la paham yang aku dah jadi student balik.igt tak yg entry temuduga CAT aku tulis berabad lmenye tu ? ok,aku dpt bnde tuh.tp pikir punye pikir.lastly aku terperap jugak kat JOHOR ni.kat KMJ (Tangkak) tu ha,amek akaun jugak.

memang,memang akaun bukan pilihan pertama aku.ecehwahhh.tapi ape boleh buat.He knows best,right ?
dah tutup buku,aku malas nak bukak cerita lama.
life as a matriculation student,busy busy busy.what a life !

memang macam banyak benda kena buat.tapi kannnnnn.......ooooh masa suntuk sangat.ya-Allah.boleh dikatakan hampir tiap hari,kuiz,assignment,tutorial.tu je la life aku.plusplus.mengarut mengarut dan merepek merepek.then tau tau jek exam ! hamekkk kauu.

oh dear UPS result.please be nice to me.i'm begging you.Insya-Allah.
walaupun aku jawab tah pape jek.lagi lagi math.haih.

writing this story with the song entitled "teman pengganti"

kbai !

No comments: