Tanpa

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

helollooo korang.ehemehem.cerita apakah hari ini yang ingin dipersembahkann.korang eksaited takk ? kihkihhhh.tau la masing masing dalam hati berdebar debar kan nak tau cerita hot aku.okay,kan aku dah perasan.suka hati ahhh.aku kan penggegar dunia . cehh jeles la tu.jangan kau berani menidakkan apa yang benar.hihi.

seperti mana Facebook yang ada Timeline bagai,yang Twitter siap ada new look,tidak ketinggalan juga nampaknya,Blogger tidak mahu kalah apabila mereka turut membuat Dashboard baru.wahwahhh.tahniah ! syabas ! memang anda berjaya memeningkan kepala saya *sigh*

insya-Allah ahad ni aku akan bertolak ke Nilai utk pergi ke temuduga di uitm shah alam untuk uitm professional course@asasi akaun yg diadakan isnin tu.jangan kau tanya shah alam kat mana.pergi la Google kan.apa guna kau pasang internet kat uma,UNIFI bagai,dengan STREAMYX yang konon nya laju kalah siput,dengan BEROKBAND tu kan.utk Google apa yang patut ! hehe.

satu jek,please please doakan aku.semoga semuanya berjalan lancar.semoga mulut aku tak tergeliat lidah nak berkata kata.dan tolong laa.doakan aku dapat asasi BI dekat UIA.serious,aku sangat sangat mengharapkan itu.

aku dah mula berjinak jinak dengan hobi baru . hee :D
apa dia ? ada la.kau siapa nak tau.
nanti ada masa aku bgtau la ye ;)

minggu ni aku betul betul malas nak update sebenarnya.takde story nak update pun iye jugak.

okay,adiosa. !

p/s : tanpa tu jadi tajuk entri sebab entri ni tanpa isi.ENTAH APA APA JEK LA SENANG CITE.

Comments

Dua Qurun said…
samer lar...pergh xbest!
Ainnnn said…
hihi,tu before this.Insya-aLLAH HARI NI DUA SEKALIGUS entri aku post.kihkihhhh

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!