Seikhlas Hati :D

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

alhamdulillah,hari ni rajin aku dah datang dah.haiphaipppp.*Regangkan otot badan.Okay,set go! haha :) ape lah yang aku beriye sangat.hari nie mood aku nak update blog datang dengan begitu rajinnya tanpa dipinta.ecehwaahhh.

Ini semua kerana pelakon fevret kitewwww ada dekat hotfm.sukasuka ! *loncatloncat sambil tergedik penuh keriangan dan kegembiraan* oh maaf,saya memang ada dos gedik yang melampau banyak dari orang dulu kala,kini mahupun orang biasa.tapi...saya bukanlah alien.mueheee.apakah mencarut sangat aku pagi nie ? 

kita suka lah awak sebab Aaron Aziz kita ada dekat Hotfm.phewwww.Abang Besar sudahh mari.fuhh...kita cair tau tengok dia berlakon dalam Nora Elena.Sangat COOL dan RELAKS lagi SANTAI . hihi . taiko romantik tau. apa pun bolehlahhh.cayalahhh.

walaupun banyak sangat halangan menduga dengan  kes i/c lah . kes kuku . hakhak.ape laa euweuww sangat entry aku hari nie.kan dah lari dari tajuk asal.kihkihhhh

sebenarnya aku nak cakap pasal unfollow or follow blog.haishhh.suka hati deme la nak follow ke tak blog ambe nie.muahahaa.hari nie aku check blog jek,eh eh macam ada anak ayam yang kurang satu pulak.kahkahhhh.kena makan musang kot.padan muka kau.

ada aku kisah.?kau nak follow aku cakap thanks :) kau tak follow pun takde hal la. jangan follow sebab harapkan aku follow kau balik.pelisss deh.i'm not that kind of blogger.Akhir kata,follow lah daku seikhlas hatimu.haih.

adiosa . !

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!