Happy Bitrhday January Babies ! HIHI.KAPTEN D dah tua kau tau tak.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

assalamualaikum!

hai gadis cun sekalian dan lelaki bajet hensem semua :P
hihi.kali nie aku nak cakap happy birthday kat all january babies.termasuklah dekat budak nieyang lahir 18 january :

#aloloooo..totomey#

hikhikk.nie la azra.ooopss.korang takkan kenal dia dengan nama tuh , sebab nama glamer dia kau tau ape? ayang (sila jangan pelik ) @kapten D for dajal  & cik artis (ni mse zaman bebudak mentah kitorang panggil dia nama nie)

masa awal awal form four dulu kitorang panggil dia azra.hhu.mula mula aku pun tak ok gak dengan dia.nampak macam garang.tapi bila dah kenal , amek kau.memang boleh layan kepala.cool je.cuma angin kuskus dia datang.ha,time tu singa lapar pun kalah.tapi,dia marah kejap je pun.tapi aku budak baik,yang selalu terkena mestilah aku.haha. * lantak.. suka ati aku la nak perasan kan ^^

then entah camne leh tertimbul pulak nama ayang.aku pun macam.ape pelik sangat nama dia nie kan ? nak aku sayang dia pulak.hihi.then lamelame dah terbiasa pulak dengan nama ni.sebab nie kira nama timangan family dia kat rumah la.

kapten D ? hehe. kau hire la dia nak buat ape ape keje bengong pun.mesti jadik punye wa cakap lu. prank birthday org pun,dia la tok dalangnya.macam macam cara dia buat sampai jadi kau tau tak.haha.masa birthday dia kitorang yang kering idea camne nak kenakan dia sebab awal awal dah terkantoi.maklum,kami kan tak pakar bab nak kenakan kapten nie  . haih. lastly,kau sendiri yang menyerah kan ayang :D

cik artis pulak kenapa ye ? sebab dia bab nyanyi ke hafal lirik atau sebab dia pun ada minat yang mendalam lah jugak dekat bidang muzik.memang minat dia la nak belajar main gitar semua nie.and and dia suka kott pose dengan gitar gitar.
tapi,one thing for sure yang aku kenal dia nie.dia suka jaga friendship dia.dia kata kita kalau boleh biarlah friendship sampai bila bila.kalau ada tak puas hati dengan member sendiri ke ape , cepat lah pergi selesaikan.kalau tak,kira cam ada benda tak selesai la :D salute la !

aku rasa dah panjang melalut sangat entri aku nie.memang saja pun post as last entri in january.hihi.sebab kau kan lahir bulan january.yang akhir itu lebih baik dari awal ,kan ? wewee :D:D

nie la kawan lepak cs.kawan fly.family.iloveyouuu ayang.bestfriend are forever kayy.
semoga kau berjaya dunia akhirat . hihi (:


Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!