Take Care Darlings.for sure,i'm gonna miss you sweetheart :'(

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


 assalamualaikum!


hoyeahhh,sementara aku nie tak boleh tidur ape kata aku update blog for the first day of 2012.kan?kan?err.lambatnyaa..aahhh...ghasaklah.nak update jugak... :P
(sambil lompat gaya kanak kanak ribena)hhe :D:D okay,behave please.grow up la.please be matured.kahkahkah.<<







aku pun tak tau kenapa aku rasa syahdu gilaaa malam nie.rasanya nak duduk bawah selimut dan menangis sepuas hati.sebab..kerinduan kegilaan kepadaan diorangannnn...huuu.sedih nie weyyy..tkde sesape ke nak pujuk aku?sobsobsobb...


tengok tu?kesedihan tahap melampau sampaikan bahasa Melayu dah jadi bahasa urdu.kalau Cikgu Syairulnizam tau,habis sepulohharisepulohmalam aku kena dengan dia.tp,ada aku kisah?mcm la dia baca blog aku kan =.=


esok,bermulanya journey PLKN candidates budak budak kelas aku(5 keusahawanan 1) yang terpilih.sesungguhnya,korang korang yang terpilih ni kenalah rasa berbangga(jangan berbangang)kerana menjadi rakyat Malaysia yang terpilih untuk berkhidmat nusa dan bangsa.amboiii kau jahh,tulis blog dah macam jawab esei SPM yee.hhik ;)


okayy,biar aku persembahkan seketul seketul makhluk bertuah tuu..


calon pertama ialah:










saja aje nak nampak entry mcm pnjg laa..


































mcm nak uji kesabaran korang laa.





















teruji takk?
















Haziq,ketua kelas.
nama pun ketua kelas,mestilah aku tepek muka kau
dulu,kan?? 


setelah berbedak bertepung segala.
berlumpur lah engkau di sana.



tatcomell
~ menurut nama dalam phone aku..hhik :D~

yg blkg takde kena mengena dlm ini cerita okayy..


sila focus pd budak digi ><
shada & vie
yg lain tu extra jee.ngee :D:D




okayyy,my darlings..do take care yrself there^^ mungkin korang tak baca lah wasiat berlagu pilu aku nie.sedih nie :( nnti pegi sana jangan lah lupakan aku.yer la,dah dapat member baru jangan dilupakan yang lama.sebijik mcam iklan hape tah kat tv tu.tapi slogan aku aje lain.dapat member baru,jangan lupakan yang lain.enjoy yourself there too.!konon konon mcm org tension SPM,so boleh la release kat situ kan.




dahh.penat aku nak meroyan macam mak hilang anak.saya sayang darling darling saya nie.jalani latihan kat kem sebaik mungkin.untung weyy.nanti dapat pegang M16.secubit rasa cemburu dah mula mnerjah hati.camane nie?oklah,i have to stop here.


ape laa.buat ending pun mcm nak ending surat jee.oklah,iloveyouuu infinity.kbaii.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!