Katil mate yang lagi sorang pulak rasa macam nak bagi backhand sebanyak yang mungkin baru puas hati.kihkihh.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!




silalah pakai baju merah macam sy.hhik ;)




okay,nie amek lagi setepek gambar katil mate lagi sorang yang aku canang canang tuh ha.btw,dia budak kelas aku.ahli 5 keusahawanan 1 jugak.budak prep pun dia jugak.friendly call as suraya/sue.nak panggil makcik gedik lagilah dialu alukan.




selalunya yang bantai guna MP3 pieka aku ngan dia la.yang selalu kawan gaduh aku pun dia jugak.tempat nak bercerita..eh salah,tempat aku merapu meraban pun dialah orangnya.nasib kau la.sape suruh tidur sebelah aku kan ^^ memang aku paksa dia untuk tidak tidur kalau aku pun tak boleh tidur.




aku selalu cakap,'selagi aku tak boleh tidur,kau jangan tidur' ok.peace!mesti ada yang cakap aku kejam gilerr.ahh.peduli hape aku kan >< takkan nak biarkan aku cakap sorang sorang dekat loker pulak.kerja bengong tu namanya.kita mestilah gunakan org sekeliling kita sebaiknya.winkwink.




aku nie dulu hati tisu.sikit sikit nangis.sikit sikit touching.sebab kan si sue ngan pieka nie la yang ajar aku supaya hati macam batu sikit.jangan nak kechiwa je memanjang.si suraya nie memang,semua dia buat macam tak kisah je.semua settle kat hati jek.




kalau aku memang tidak laa.bak kata dia,aku nyempreng.kihkihh.apa aku tak suka semua aku cakap lepas je.ada aku kesah pulak dengan hati orang lain.entah la,pada aku kalau ada ketidakpuasan hati kena lepaskan.kalau bercakap dekat dorm,volume aku ngan pieka saling berlawan sape paling kuat especially time malam malam buta macm nie.hhik ;)




kalau dalam bercakap,aku memang nak menang,aku pun tak tau kenapa.tapi dia suka bantah apa yang aku cakap.dia cakap macam best pulak buat mcm tu.okay,lantakkk.




makcik nie dan kipas tidak boleh dipisahkan.tak boleh tidur dibuatnya.kadang kadang aku dah sejuk pun dia panas lagi.haih.kulit ape pun aku tak tau.katil kat asrma aku dua tingkat.kitorang 3 org tdur bwh.so,selalu la tunggu orang atas tu tidur dulu untuk tundukkan kipas kan.hhe (:







kalau time bangun tidur la yang paling syok sekali.lek lek je si pieka bangun awal.almaklum,junior.aku dengan sue bangun lah lagi awal **mata ke atas,tangan ke dada.hihi.pukul empat pagi sue cakap dia dah bangun.aku lambat sikit la,5 pagi.kihkih.okay,ini gebang.




kawan gaduh.kawan sekelas.kawan belajar sejarah sama sama.kawanberangan.katil mate.tempat merabu meraban.tempat ceriti ceritu.kihkih.oohh lupe,tempat request lagu jugak.hhi.dah keje dia menyanyi je.sapa suruh kan.walaupun kadang kadang request aku tu macam angin lalu jee =.=


btw,thanks for being such a kawan baik for me.iloveyouthewayyouare :)


may our relationship till jannah.may god bless you.semoga dapat 10 A+.biar lost contact dengan aku,jangan lost contact dengan Allah.semoga kita sama sama dapat jadi guru yang cemerlang.insha-Allah.


berbual gebang panjang panjang macam la dia baca kan ?
**yawww.ada aku kesah (@,@)


















Comments

g-mot said…
alolo sweetnyew dye dan kawan baeknyew,.kihkih,.nk repot kat sue lahh,.hee
Ainnnn said…
aahhh.kau jeles ckp je laa :P

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!