The girl next door . umur sebaya aku.tapi anak dah dua orang.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 



 assalamualaikum!


chill dulu.tariknafas.lepas.tarik.lepas.jangan sakit jantung dulu sebelum baca isi entri aku nie.aku rasa taklah pelik sangat bila zaman sekarang budak yang sebaya aku dah ada anak dua orang kan.entah entah more than than pun ada kot.hhi :)


tapi kan kan.budak nie belum kahwin lagi.takde suami dah ada anak dua orang?dan remaja nie baru nak berumur 18 tahun?ya-Allah.apa nak jadi nie.cool la dulu.belum baca sampai habis lagi kan ><




syasya jalal the hottest mak
in the TIJB.hhik (:


yup,that syasya.apesal korang kenal ke?jgn silap org sampai jadi syasya grey sudah la.mengamuk karang si tua nie.kihkih.dia tinggal area rumah aku je.dia satu satunya dak 5 keusahawanan 1 yg dduk dekat dengan rumah aku.since sekolah rendah untill upper form pun satu sekolah.masa sekolah rendah pun pernah la sekelas.


volume aku ngan dia,dia la menang.tapi kekadang aku pun menang jugak.nak jugak tuu.takleh blah betul.ehem.kekadang dia layan je aku punya kepala hotak yg biul nie kan.walaupun muka hipokrit jelas terpampang depan depan.kahkahkah.aku paling takleh blah kalau tengok drama free dia ngan 'anak biological(short:bio) and anak adopt dia'.drama swasta tiga beranak konfem buat korang gelak guling guling.




bie the  bio
syasya the mak
ariena the adopt (:

okay,as for today aku taknak tulis drama swasta diorang.aku nak ceghite pasal syasya.dia kalau bercerita kau akan feel seolah olah kau ada kat tempat kejadian.memang dia cerita ade unsur penambah perisa semua la.yer la nak bagi cerita tu lagi real la.sebab tu kalau bab bercerita kitorang selalu suruh dia aje.best sikit.baru gempak kan.


kalau bab bab berlakon pulak,memang tak ternafikan dia terbaik.tapi,rasanya semua budak prep aku pakar bab bab berlakon nie.termasuklah aku sendiri.hhi.ape laa.kiranya,kalau ada award utk actress terbaik kat TIJB tu aku rasa macam nak amek je piala tu then bagi syasya.


kau mintak la watak ape pun.semua dia boleh buat.especially watak evil dan keibuan yg garang.peh.memang evil gile la.kiranya kalau buat filem for sure akan laku punye.bab nganjing nganjing orang pun dia pakar.bak kata cikgu physics kitorang,dia nie happy go lucky orangnya.nak nampak dia sedih memang susah,tau!kekadang bila nengok dia bagi nasihat@semangat kat orang pun kau akan ternaik semangat jugak.




kalau bab yakinkan orang dialah orangnya.kalau kau hire dia untuk jadi salesgirl,aku pasti produk kau laku la.habis semua org dia bodek beli produk tu.hhi ;)


cita cita dah tersemat kukuh dalam hati nak jadi Cikgu Geografi.aku doakan impian dan cita cita kau tercapai.kita sama sama dapat jadi cikgu yang cemerlang nanti.Insya-Allah !


kawan terdekat dengan rumah.kawan bertekak.kawan belajar physics.kawan berhipokrit sesame.kawan sesekolah dari sekolah rendah.kawan sesuara kuat.hhi :) 
eventhough kadang kadang kita ada gaduh,tapi itu lumrah,kan?

may Allah bless us.may our relationship remains till Jannah.Amin.














Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!