Betul ke berita yang aku dengar?yeahh.banyak sumber kata betul..so,tak boleh nak disangkal sangkal lagi.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


heyy guyss and gegurl out there.best tak menjenguk blog hodoh lagi sakan selekehnya nie?lantakk.janji korang datang melawat pun dah cukup bagus kan :D:D


hhi :) jgn tanya aku kerja apa.i'm jobless .faham?until dapat result pun aku tak akan kerja.jangan tanya kenapa.nanti aku banjir korang jugak susah.


okay,back to the topic.topik nie ramai dah tau tapi susah nak percaya walaupun banyak sumber dah cakap benda nie memang betul pun.aku sendiri pun susah nak percaya.tapi kena percaya gak .




korang tau tak,esok sekolah.huaaa.dan aku langsung tak prcaya esok aku tak payah bangun pagi,mandi mandi,siap siap then pergi sekolah.tapi,esok aku kena jugak bangun pagi sebab nak tolong emak handle budak budak dekat tadika.fyi,mak aku kerja dekat tadika agama johor(taj)


adik aku yang tingkatan dua tu esok sekolah pagi.bebudak asrama pun mesti tengah lena dekat katil kan.aku jek,feeling sensorang sebab tak dapat pergi sekolah.waaaa...sedih la.aku rindu nak pergi sekolah.excited gilaa nak pergi sekolah on the first day,tau!padahal,ada aje homework yang tak langsai langsai lagi.kihkihh.


selamat bersekolah dan belajar lah serajin mungkin untuk masa hadapan korang jugak.one more thing,tuntutlah ilmu seikhlas hati .jangan tuntut ilmu tu semata mata demi exam.tak kira la UPSR,PMR or SPM.semua ilmu belajar dengan mata hati tau.**ceh,cakap orang.tau la dia tu dah habis sekolah kan :)


okay la.whatever it is,i have to move on with my life.seremm deh.lagi bpe bulan je result spm nak keluar.korang,wish me luck ya!dear 94,keep on praying .insya-allah we will get the best ahievement.Amin.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!