Salma Juara Mentor 5...HOOYEEAAAHHH....(mari jerit ramai ramai ye org kampung)

assalamualaikum!

hoiyahoi.....uhuk..uhuk...pergh...bersawang.berserabut gila blog nie.awat lah hangpa semua masuk lagi blog tak guna nie,ha?haha.naseb baik sedar diri.kutuk blog sendiri pulak tu.good job^^
the holiday just start.two weeks of holiday.tapi tak boleh dah nak beriang ria mcm org lupa nak mati.kena ingat gak kat buah hati kesayangan,SPM.tak gitu kengkawan sekalian?

huhu.meraban ape jek kau kan.

aku tak pernah nengok Mentor bagai nyh.before this pun aku just dengar jek blogger ni ckp org tu bagus,org sini bagus,mak and adik aku pun dok sebok sokong menyokong nie ha,kan!

finally,kita tahu gak lah kan Salma yang menang!dapat duit,kereta and so on.

kat Salma,jgn lupa share duit tu ngan saya ya.hihi.gedik kau.

aku saja jek update cerita psal Salma nie ha.konon ikut trend.sbb semua org tgh blumba post entri psal dia kan ;)


lovenote; cuti kali nie aku layan lagu jiwang jek kerjanya and aku jumpa gak blog si Fynn Jamal nie ha.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!