Biar Setaraf.HEHE :)

assalamualaikum!

Minggu lepas kan aku tak balik.so,tak bleh update.hee:) skrg kat mkml komputer.konon RP ah.cilok jap.dajal sekali sekala apa salahnya kan.
Sabtu lepas ade ceramah motivasi Raja Shamri utk budak form 5 TIJB lah kan.satu bnde buat aku smgt nak belajar kan....

bila Abang Raja cakap:

SPM penentu siapa kita pada masa depan.nak pakai kereta ape.rumah besar mana.makan kat mana dan ape kita makan.dan paling penting dengan siapa kita kahwin.kalau SPM tak bagus,KAHWIN dengan orang bangang nanti anak kita jadi bangang kuasa 2 and so on.

aku tak nak lah keturunan aku bangang lipat kali ganda kan.so,start study hard SPM CANDIDATES 2011!!

WE FIGHT TOGETHER.BOOMM RESULT SAMA SAMA!

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!