Edit Photo Contest.

assalamualaikum!


eh spe nyh.hehe :) cop cop jgn panik dulu.ni lah cik qasehdaliaadelia. aku kan actually for the first time nak juin contest.saje suke suke.mari ramai ramai meriahkan lagi acara yg  memang dah sedia meriah nyh.


klik klik kat sini!

okeyh.stop brckp tanpa sedar diri.nak tau tak gmbr ape yg aku nak pertandingkan.aiseyhmen.sekali bhse mcm mkck mkck alfa lah.hhaa :) sungguh kurang asam kamu,ya! 



*huduh sungguh picture nyh kan?*
alah.tak ckp pon aku tau tak lawa lah.diam diam sudah.rahsiaku rahsiamu jua.lepas edit sikit sikit * sbnrnyer byk * Akhirnye,trhasil lah pic baru penuh elovusi yg sedikit sebanyak mencetuskan aspirasi.ewahh.ayat penuh berfalsafah.lengkap berperisa.agaknye kan klw pemeriksa ngok pon msty terpegun.ehee :) meh nengok nyh gmbr setelah diedit segala bagai.cak cak cak.


heh!gmbr aku ngan adek aku.


itu aje.hehe.mnurut syarat syarat yg diberi,aku kena tag kat 4 org.hmm.aku baru jek dlm dunia berblogging nyh.so,aku grab jek lah sape sape k.jgn marah.nnty kena jual,ahakss. steady tau tau.tp yg dapt tag nyh tak wajib pon utk masuk....


tag:

ok,done!


Comments

Qaseh Dalia said…
salam singgah dear..tq juin n gud luck ye
Ainnnn said…
terima kasih cek adek manis!
Qaqiqu said…
ayien..tq ye for the tag ;) insyaAllah ada masa nanti baru buat:)
sekarang ni tgh bz prepare nak balik u:(
kena korek lappy habis2an dulu cari gambar;) hehe..
tq dear! :)
Ainnnn said…
hehe.takpe QAQA.TAK WAJIB PONN. :)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!