assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Monday, December 13, 2010

Blog Hodoh Pon Dapat ?

assalamualaikum!




first time nak tulis entry  psl award.first award adelah dari atika aula.nyh yg kdua.hee :) dia sediakan 2 .1 utk follower.1 utk blogwalker  (*new proverb*) kuikuikuii :) so,aku amek yg utk blogwalker.cantik sesangat kan!

a lot of thankies to A.K. for this award!cop cop jgn nak bersuka ria mcm kanak kanak ribena dulu ok,ayien!ade beberapa soalan maut yg kw kena jawab dgn penuh ikhlas dan senang hati.ewahh.mcm ape jek kan aku nyh.maut lah sangat.gebang jek lebih,huh!OK OK GET READY........AND GO!here the question;
  1. Is this the first time you are here? :) *datang lah lagi ya? :)*
  2. Do you like my blog? *jangan malu2 cakap suka*
  3. Will you follow my blog? *sudikah anda?*
  4. Tag this to your 3 friends and tell them in their shoutbox! *terima kasih ya? :)*

ini jawapan aku::

1)ini bukan first time.mse amek award nyh kali ketiga kunjungan dibuat secara percuma tanpa bayaran!memang akan datang lagi,lagi dan lagi!

2)owhh.dgn bgga dan kembang kempis hidung nak cakap i loikeeee.hahaha :)

3)okay.sy memang dah follow pon!

4)nak jugak tag kat mmber lain:

ok,done!




No comments: