Dapat 8 A?

assalamualaikum!

pepagi buta lagi aku dah update blog.pagi ke apenye kan.makin nak naik sekola,makin bangun lambat.jap.tengok jam kat tepi komputer.pukul 9.39 a.m.ok lah tu..nanti dah naik sekola tak dapat bangun waktu waktu macam nyh.ceh!ade ke.tapi kalau kat hostel aku hentam membuta sampai kul 11 kalau lepas solat subuh time hujung minggu lagi lagi kalau takde duti besar,kan?.duli ape aku.diorang pon same jek macam aku.ade yg lagi teruk dari aku kot...ngee :) kantoi dah!
 aku bukan nak sambung episod kedua pasal ostel ek.hee :) korang tengok tak tajuk ape kat atas tu?yeahh.of course lah aku nak cerita pasal bnde bnde alah tu.janji tak cerita benda lain,oke!konon!nanti harapan hanya harapan.janji hanya tinggal janji.berjanji jek pandai.tapi mengotakannya satu kepayahan.kan,tengok tu!aku dah start membebel.okey.jom layan gambar dulu.

yg anak panah biru-bapak aku,yg anak panah purple-adek aku


gambar ni aku rembat daripada FB cgu sekola lame lah kan.cgu math aku and adek aku jugak!dia kalau ajar math memang best tahap gaban gler doe.taon lps dak kls aku dapat A dlm math 33/36.taon ni kls adek aku 36/36.terror gle,kan?batch kami dah dikalahkan.menitis nitis air mata aku.haha.tipu lebeh!gambar kat atas nyh sebelom keputusan dikeluarkan dan digembar gemburkan.ape punye ayat lah kw nyh ek.nengok muke semua dup dap jantung tak berhenti.aku mase ny kat luar surau melaksanakn hajat.eceeh!tp,befora that bekas cgu geografi aku dah bg tau yg adek aku dapat straight A.woo.terror!TAHNIAH!


jeles gile nengok dia dapat duit berkoyan koyan.yelah dah 2 org jek lelaki kan budak sekola dia yg dapat 8A.yg lagi sebelas org tu perempuan.ngee :) perepmpuan lah juara.jgn jeles ok!.ny pulak gmbr after keputusan tu diumumkan.hasil curian jugak.peh.dah boleh jadi pencuri profesional dah aku.


amek candid kott cgu aku nyh.haisyy.

tgok tuu.khair and maman(kawan baik dia)

Barulah namenya anak jantan tunggal dalam family,kan?dia anak tengah.adik last aku pulak baru amek UPSR.Aku dulu takde lah hebat mane.takat yg biase biase aje.dia kwn perang perang aku sampai sekarang.tapi aku rasa mak ngan bapak aku knfm lah bangga gler kan.hopefully aku dapat lah meneruskan legasi utk SPM pulak.mlm tu,kitorang g usha usha restoran my friend.mcam mcam kitorang bedal.

kegedikan dos melampau terlebih!


gmbr dlm kereta selepas sendawa pnjg.euww.selekeh habes.gmbr mkn mkn takde lah mknenya.dear readers.haha!bajet ade org bace jek kan.tlg doakan adek aku yg last dapat msuk mne mne asrama.if not,next year dia dok umah sorang sorang tuuu.peh.agak simpati akuu.konon konon lah padahal dlm aty cakap padan mke!jahat kan aku.



nota kaki :: ade hutang tagged,entry utk gmot.dah berhari hari latest post aku asyik psl bnde lain jek kan.psl life sndri tak post post.trmasuklah yg satu ny haa.lagi kan dah nak naik sekola nyh.nak jejak follower sendiri pon tak sempat.sorry ok!




Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!