assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Wednesday, December 15, 2010

Bagi Lagi Boleh Tak?

assalamualaikum!

ho ho hoo rlicks!!!kahkahakaahh :) ape pyer iklan horlicks lah yg kw nak buat nyh.oopsie doopsie.cerita kali ini tade kena mengena dengan air horlicks atau seangkatan dengannye.wokey.aku rase mcm nak hntk diri sndiri.ehh saye mula mengarut.


back to real story.tak tipuu okeyh.aku pnyer hwk nyh brlmbk lmbk .beriban riban.syg lah kan kat cgu cgu aku yg bg. (:
rmai gak lah yg tye *actually tak rmai* cmner nak wat hwk BI yg senang lagi mudah seperti kacang gajus tuu?okeyh.ini dia cara caranya:

korg kena cari 2 articles (WAJIB)
ohh tidak terhad kepada articles sahaja
tapi,
blh cr jugak material lain SBG TMBHN!!
such as songs,comic strips,captioned pictures
and any related materials
tapi jugak,
kena cari materials
brdsrkn theme yg telah diberi
setau aku,hye 3 theme yg dbnrkn
environtment,health,and social issues
that's mean 2 article each theme
so,semuanye 6 articles!
nak lagi senang fhm:

environtment- 2 articles

health-2 articles

social issues-2 articles

OK.FHM SETAKAT INI?

then,from each theme,
cr 5 perkataan  yg korg tak phm dari articles tuhh.
*lebih takpe kot*
means 5 perkataan utk satu theme
3 theme,15 perkatan,


 find the definition of the 15 words
make sentence for each words
15 sentence all together
yeahh.that's correct!

alhamdulillah,selesai sudah.eh hwk nyer lom bwat lagi.fuyoo.kena rushing.not so much time left :( SPM OH SPM! this post credit to amalina yasmin!byk tye dia utk lebih phm tntg hwk nyh.byk bertanye,insya-allah lebih phm!tak gtu kwn kwn?hehee =) so,ade ape ape tak fhm tye kat FB ATAU RUANGAN KOMEN KAT BWH NYH.sekian dari saya cik ayien.

4 comments:

tat :) said...

bapak ahhh. sudahh salhh bwt.
mcm mlas jeaa nk btolkn?. wuwuwuw

tat :) said...
This comment has been removed by the author.
cik ayien said...

ohh tat.takyah pdm klw mls nak btolkn :)

g-mot said...

weyh ain,.tak paya buat ayat un???,.hahaha,.tat sala,.yeah!!!