Kerja Kerja Penyapubersihan

Assalamualaikum.

hee :) ape nyh pepagi bute dah update.hii.tak tau malu yek?saje suke suke.nak update cerita yg tertangguh.let's story story . eh slh .jom mmbebel sensorg kat sini.that's right. haha. saje jerk kan!

memang lah kan nme pon cuti skola.ade kje skola ta nak buat.nak main FB jek.update blog jek.hehe.ape lah buruk btol perangai kw kan ayien.hehe.cik ayien nnty jgn bwat keje last minute tau!ye lah.mcm mak mak btol aku nyh.* ehh bapak pon ade ler
aah.tak kisah ler.mmbebel jek lebeh.cternyer tak gak!

mce senior sume tengah sebok sebok siapkan peluru utk berperang di medan pertempuran SPM,aku jugak busy dengan FB,Blog,pluss,rumah!ha,ape yg aku sebokkan dengan umah tu?kerja kerja penyapubersihan segala kertas kertas tak pakai.pergh korg tau tak kertas ape plg byk??kertas mse aku form 3.segale latihan smue sbjek aku buang.bku2 tulis menengah rendah habes aku pulun masuk plastik smph.memg smpai trbersin bersin dengan habuk kuman segala bagai.adek aku pon sakan menolong.tgok balek sume tu..mengingatkan aku tentang PMR.TSNI.MENENGAH RENDAH.and all that yg memg damn sweet memories utk aku!

mls dah nak cter.kang mle lah nak tacing tacing kan.


posing posing abess :) penat mengemas lah tu konon!
ha.mari mari .baju bundle nyh,haha!sory,tong sampah need it!


adek oii...smph tuh...hehe :)
eitt,blh posing posing sakan lg yer??cpt tolong!!
sudah sedia untuk dihumban ke recycle centre!
ha?nyh pon nak cmpk ke laut gak ker??no lahh,,,no way beb!



sekian.tu ajer cter pade 23.11.2010.hehe.smph tu dah selamat dibuang pon... ;)


nota kaki:: sori gmot,belum ade mce utk wat post tntg defition baik from hlovate versus.nanti nati yer.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!