Hmm..Sambung Citer..

Hmm..tdor uma mak cik dr ary isnin sbb ade tuisyen Fizik.First2,ta nak tdow tau!!Tpy,,dsbbkn ade kls smpai ary Rabu,means tiga ary bturut2 lah kan..So,utk mengelakkan pembaziran duit minyak mak aku,aku pon tdow lah sne.. :) Alah,,korang pon faham kan ekonomi tengah gawat la nyh,,jadi kena praktiskan amalan berjimat cermat..Huu..jadi pakar ekonomi lak aku..Ehee..saja cuba!!Agak2 law g interview..lulus ta??Ahhaa..mungkin sahaja orang pertama yang di REJECT!!!Haaaa.....padan muke kw ain!!

Ok...sudah2 lah tu mmbebel..Ta abez2 nk melalut dak nyh..Memang nyh..tengok tu..melalut lagi..Ok..mlm tu dmm..Tumbang trus..X leyh bgon..:'( naseb baik my lovely emak ader..Tapi sian gak kat dye sbb dye pon dmm..Ade chemistry nyh!!Mungkin sahaja bonding antara molecule,atom n ion2 kami terlalu kuat,kott...ape aku merepek ny??

Jadi,,mak tlg picitkan kepala dan aku pon yg selama ny agak liat nak minum air masak...teguk air masak banyak2 mlm tu gak..ye lah,,tekak dah kering beb!!Mcm kasar jek ayat aku nyh...mengong sudahh...Mlm tuh..pehh..aku rce cm sush gler nk tdow!!Dgn suhu badan yg melampau panas.. T_T
Tidow pon ta nyenyak sangat tau!!Tape,,mcm kawan yang namanyer Fazilah[one of my besties too]haa..dye ckp..ujian tu sakit dari Allah..smoga sakit ny dapat mengurangkan dosa yang makin melambak nyh..Insya-Allah..

Second day..g kls cm byase..Mlm yg len dr byase ckit!!Haa..knape??Sbb pakcik and makcik dari Nilai smpai..Rindu dengan anak2 dye yg comel!!Da lme x jmpe..Anis,Amira n Adam yg comell!!Rinduu same kamoo...
Ny lah myra..kiut kan??Sory,,x dpt upload sume pic akak n adek dye coz x der dlm smpnn aku.. (",)

Third day[ary nyh la tu],,kls mule dr kul 1 smpai kul 3..Ohhh...malunyer!!Cgu swoh wat 40 soklan Fizik tapi aku hanye btol belas2 saja..Malu lahh nak cakap..Yang len sume dapat 20 ke atas..Alaahh..memang lah..aku ade yang lom bljr!!Plus,,dyeorg tru bku cgu...Aku tru gak,,tp x kire yg tiru tuhh... aku kire yg btol yg aku wat sndiri..Hm..mcm ner kiteorg ley mniru??Plik kan??Diam2 sudaa...Nyh lau my mum taw msty dye mrh!!Kw nyh ain..cube rajen sikit nk wat Fizik uhh..OKK..TANAM SEMANGAT BARU!!CAIYOOKK...JANGAN HANGAT-HANGAT TAHI AYAM..hmm..SEMANGAT BARU!!

Petang tadi lek dari uma mak cik kul 5 lbeyh..ta ingat laar...kul bpe!!hmm..mcm org nyanyuk!!ierkk :p..my mum ngan atok kecik[panggilan untok atok pmpuan] n uncle yg dr nilai tuh..g tgok atok sdare aku kat HSA..sian dyer.. :( sakit strok..pray for him..aku pnah g tgok skaly saja..x smpai aty seyh..:((

Smoga cpt sembuh yer..

Aku pulak??Countdown untuk naik skola..mcm hipokrit tapi btul lahh kenyataan yg aku nk wat nyh:i miss you my hostel!!!haa..x cy kan??tapi..btol sygss..n most of it dalm sebok meng'countdown'[bhse rojak] tuhh..aku still ta siap homework..skrg masih tawaf keliling Facebook n updating blogging..sambil dengar lagu n blog walking..ntah lah..ble g kat blog nyh..aku rce trsntuh n bgaikn trsntuh hati..serious!!=)

Ok lah..the end..


p/s:thanxz for the visiting and following...sorry andai blog ini 'biasa-biasa sahaja'

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!