Semakin Menghampiri Penghujungnya

                                       بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

Alhamdulillah semakin menghampiri pertengahan cuti semester utk sem lima ! Tempat praktikal apa semua tak dapat lagi. Aku lantakkan ajeee -_-

Bukan taknak cari. Tapi mcm keliru dah tak tau nak cari mana. Area KL Selangor insyaAllah ada je tapi mana pulak aku nak duduk. Lagipun tanggungjawab kat Melaka banyak lagi. Takkan aku nak lepas gitu je kan.

Alhamdulillah sem ni dah berlangsung program Setia MenungguMU dan Hunger Iman. Alhamdulillah went well and very smooth. Aku rasa dah masanya aku hand in dekat orang² yang lebih layak utk dalam RI ni.

InsyaAllah diorang boleh buat lebih baik.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!