ini bukan tulisan biasa

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
 assalamualaikum!

lama dah tak menceceh dekat sini.hasrat hati masa awal cuti sem nak update blog hari hari la konon. hmm pelesu tu semua takdenya -.- firstly,happy eid mubarak everybody.peace yo! 

pada sesiapa yang aku terguris hati dengan sengaja dan berniat,soryy okay. senang cerita maaf zahir batin la.aku harini nak tulis apa ehh. oh ye.nak tulis agama agama aku bukan orang alim nak tulis kelako kelako aku bukan pelawak nak tulis sedih sedih aku bukan suka kesedihan. so apa aku nak tulis genre apa ni pun aku tak tau.

baca je lah ye ?

umur dah 20 dan aku rasa bila tengok zaman sekolah dulu mak aii teruknya perangai aku. macam haram lah orang cakap. sure confirm memang aku ingat balik sebab utama aku pergi sekolah dulu mak suruh.sebab mak pun selalu cakap, "belajo rajin rajin nanti dapat masuk u"

sekarang dah masuk u. so mak aku cakap senang dapat kerja kalau pointer cantik,pinjaman pendidikan yang aku buat pun tak payah bayo.hmm ok lah reasonable all that reasons. 

semalam aku keluor rumah naik bas nak cari kerja.dalam bas ada budak sekolah bajet gangster naik kecoh semacam.hmm aku pernah berada kat tempat diorang..dan diorang mampu buat aku sengih sorang sorang semalam. 

memories no need to be told,it is to be kept to yourself for future happiness.

to be continue . peace yo

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!