Birthday Wish To Nur Haziqah Russli

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
 assalamualaikum!

FB : Nur Haziqah Russli


Aku memang dah lama tak buat benda gini sebab aku bab wish orang macam malas sebab aku selalu rasa tkpe kot doa dalam diam untuk dia. Gitu. Memandangkan harini Ahad dan aku macam rajin jadinya takpelah aku wish dia.

So happy birthday yang ke 23 ! Dah boleh start cari jodoh sebelum mak kau carikan. Budak yang kalau kau pergi travel dengan dia paling power cari jalan dan buat itinerari. Dia akan tolong buat sebiji sebiji even sesi bergambar pun ada dalam tentatif ! 

Be happy and may Allah bless.




Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!