Kahwin Umur 30

                                      بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

Hello semuaaaaaaaaa. Well bajet sikit since dah berapa abad usia blog ni readers baru 18 k. Mueeheee. Boleh la daripada tkde kot.

Jap. Harini nak cerita sikit je. I promiseee sikit jeee. Hehe.

Alhamdulillah mak usu dah selamat dapat baby dua bulan lalu. Ainul Mardhiah si pipi labuh. Dan seminggu lalu cik din pun dapat babyy. Bertambah generasi Keluarga Aspan Zaliha seramai 21 org cucu.

Dan bila org tahu aku umur 21 ada jugak yg ckp tk mustahil utk atuk aku dapat cicit. Dan all my uncles and my aunties mcm dah sibuk sibuk suruh cari org.

Haha. Rasa nak gelak jeee. Come on. Aku baru 21 dan aku dah pasak bulat bulat dalam minda dan otak utk kahwin umur 30. Aku tk reti la nak bnde alah kahwin umur 20an ni. Nak beranak awal awal nak fikir masalah selain dpd masalah sendiri.

So let me enjoy first. Like seriousssslyyyy enjoy and having fun.

Comments

belog cik aish said…
Kalau belum sampai jodoh, nak buat camne kan.. chill je :) enjoy your life

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!