buntu dan tak tahu lagi nak buat apa :(

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 assalamualaikum!

erm erm like seriously cuti dah nak habis pun. sem depan naik sem 4 pastu tahun depan habis dah. hm nak story pasal pointer ? malu weh. malu dengan ALLAH, mak, pkcik makcik member semua. apa nak jadi dengan aku ni makin hari makin teruk. belajar pun tak boleh pegi jauh sangat lagi teruk adalah. hm aku susah gila nak bangkit tk prnh jatuh mcam ni sekali. sakitnya tu ya Allah sampai skrg aku rasa alergik tknk belajar dah. teruk, kan ?

aku tengok jadual kelas tengok subjek sem depan lagi la rasa mcm em extend je la belajar boleh tk. tak mmpu dah :') agak agak kalau aku bagitau mak aku pasal pointer paling teruk sedunia ni dia cakap apa ehh ? tah la, aku tension. aku tk tahu mana aku yg 'dulu'. yg sentiasa mindanya positif, boleh fikir dan naik dgn cepat. aku rasa nak nangis je tiap kali teringat hm tapi salah aku jugak la sbb tk study semua tu.

salah niat. hasil lain. entah la, aku cuma nak ilmu dan belajar. wajib ke ada pointer dekan tu. bukan tk usaha , dah tapi mungkin kurang. ya Allah rasa nak lari jauh je semua ni. hm sedihnya lahai bila fikir aku ni mcm useless juhak

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!