aku dan sem 3

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

selepas satu sem yang sibuk dan sibuk dan sibukkkk . ehm takde la busy sangat . cumanya tak pandai divide masa je. lepas tu jadi la macam macam. up down nangis sana sini ketawa huhahuha ke pape then hah amek memacam jadi.

one thing i learn --

tak semua orang mampu terima apa kita cakap.
abaikan hatters dan yang pemalas buat keje

lagi baik kau hapuskan mereka muahaha
lepas tu kuburkan siap siap kihkihhhh
emosi aku malam ni

abaikan je those yang tak reti nak hargai kau. bukan diorang kenal kau
semua nak expect perfect. word aku senang je > pergi M


bukan yang tudung labuh ni perfect. slow slow beb
aku bukan lahir dengan tudung labuh dengan handsock
cumanya aku beruntung lahir dengan nikmat islam dan iman.

dan aku nak terus hargai kasih sayang Allah
aku nak berperibadi seeloknya
dan sehingga kini masih berusaha.
kau yang membaca ni . paham tak ?

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!