Serious ni

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

hai all :)

aku serious nii. minggu lepas demam minggu ni baru baik.masa demam tu lahai memang lemah tak boleh nak cerita dah.memang demam teruk :(

suara pun tkde semua keje tertunggak.

hujung minggu lepas demam tak kebah lagi dah pegi Penang join Kelab Fotografi.

serious Penang best korang.

nanti la aku review trip Penang ni.

Sekarang ni memang busy tahap tak ingat dah.Assignments,kuiz,event itu ini persembahan itu ini koko lagi boleh buat aku tension.

Serious nii nak sangat masa seminggu ke apa utk aku siapkan segala benda.

Suntuk sangat sekarang ni :'(

semoga Allah permudahkan dan berkati.

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!