Korang nak tak benda yang ganas dan nampak gengster tapi dalam masa yang sama melihatkan korang ni baik hati sebenarnya ? ok jom baca ni aku bagi petua sikit :)

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

alhamdulillah harini ada idea nak buat entri pulokk ye . walaupun entri takde kena mengena dengan aku dan orang sekitar aku maaf ye ^^

insyaAllah semoga ini bermanfaat :)

korang tau tak instagram tu hape ? hehe bagi aku chance promote insta la ye ? cikayienorain nama insta aku tau ahahahaa 

setiap orang ada pendapat masing masing.
ada yang kata kalau kita buat insta untuk tunjukkan kecantikan kita tu hukumnya haram.
setiap orang ada pegangan dan fahaman masing masing.
terpulang ><

tapi pada aku sekadar nak berkongsi kegembiraan dan kebahagiaan tu tak salah.
selagi gambar gambar kau tak bukak aurat dedah sana sini means that tutup aurat sepenuhnya pada aku tak salah.tapi pada aku okay ;) pendapat orang berbeza kan.

mana tau korang upload gambar pakai tudung cantik cantik orang yang tak bertudung teringin pulak nak bertudung ? Alhamdulillah.

yang dah pakai tudung pulak tgk orang pakai tudung labuh dia pun nak ikut jugak?thumbs up!

entah aku bukan ilmu luas pun tapi saja bagi pendapat.

maaf aku masih lagi anak kecil yang masih belajar.mungkin aku juga silap sebenarnya kot .

sila beri tunjuk ajar okay.syukran :D

jom beli tshirt ni :








baju ni bukan aku yang jual tapi saja nak promote kot kot siapa yang tersinggah blog ni kan.sesiapa nak order boleh like/follow diorang dekat fb ke twitter ke insta search je nama : mrtheallshared.search dekat youtube pun boleh 

serious cakap aku suka tgk video video diorang ;') yang paling latest dan gempak video kl tarbiyyah tapi lahai sedih kot sampai kena banned dgn skop production.

diorang punya video memang aci redah selamba je korang tengok.

tapi hasil kerja diorang selalu awesome dan tak pernah okay mengecewakan .

diorang buat tshirt ni utk beli beberapa equipment rakam video tarbiyyah diorang akan datang.

jadinya jom sesama kita bantu ?

makin banyak korang beli makin banyak diskaun !!

insyaALLAH kita dapat saham jugak kalau pakai baju ni sebab design dia ada meaning bukan kosong kosong gitu aje

dah nak tau lagi pergi fb/twitter/insta k

aku ni tengah fikir lagi nak pakai hitam ke putih ek ? hmmhmmm konfius pulak 

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!