Long Time No See.People,I'm Back !

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

assalamualaikum!

alhamdulillah.hidup dengan senyuman penuh gula berperisa coklat manis.tapi tekak pulak terasa kesat sedikit.mungkinkah aku bakal demam di raya ni ? ohhh.minta dijauhkan.hmm.

setelah sekian lama aku mendiamkan diri,setelah berbagai spekulasi.hhe :)
tkde la.korang kena la paham yang aku dah jadi student balik.igt tak yg entry temuduga CAT aku tulis berabad lmenye tu ? ok,aku dpt bnde tuh.tp pikir punye pikir.lastly aku terperap jugak kat JOHOR ni.kat KMJ (Tangkak) tu ha,amek akaun jugak.

memang,memang akaun bukan pilihan pertama aku.ecehwahhh.tapi ape boleh buat.He knows best,right ?
dah tutup buku,aku malas nak bukak cerita lama.
life as a matriculation student,busy busy busy.what a life !

memang macam banyak benda kena buat.tapi kannnnnn.......ooooh masa suntuk sangat.ya-Allah.boleh dikatakan hampir tiap hari,kuiz,assignment,tutorial.tu je la life aku.plusplus.mengarut mengarut dan merepek merepek.then tau tau jek exam ! hamekkk kauu.

oh dear UPS result.please be nice to me.i'm begging you.Insya-Allah.
walaupun aku jawab tah pape jek.lagi lagi math.haih.

writing this story with the song entitled "teman pengganti"

kbai !

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!