Rakyat Malaysia Seorang Yang Prihatin !

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

assalamualaikum!

ok terus pada intro.oh ye before that :

aku dah dapat balik dashboard lama tu.heh,puas jugak hati aku.tapi,bukan tu yang aku nak gebangkan sebenarnya >.<

aku nak cakap yang aku terharu sebenarnya bila check kat statistic ada jugak rupanya orang yang German,States melawat blog huduh ku ini.tapi aku bukan nak tunjuk keterharuan aku kat sini. *waving friendly to you*

arghhhh.ape ni ? semuanya bukan . kau nak kena lempang eh Ayien ? baik kau cakap cepat sebelum aku tapak muka kau guna kasut saiz doplohpatinci.cepat laaa.

finefine,aku nak bagitau la ni.ding ding ding.bunyi ranting patah.haha.

sebenarnya kan..

aku nak cakap yang...

rakyat Malaysia...

PRIHATIN ! 

bukan kepoh,tapi PRIHATIN.

BUKTINYA IALAH :

1)Cuba kau jadi pandai dapat sepuluh ratus ribu A+
Amalina tu kawan baik aku dari sekolah rendah lagi.Aku panggil dia Mel jek.Nama kampung ape tah aku dah lupa.Dia lama sangat duk nun kat Amerika sampai aku lama tak guna nama kampung dia tuh.kalau chatting tu main i you jek.lepas tu,bila ada gosip dia dengan Mamat Sepah.eh salah.Mat Saleh la,pakai baju cantik overdose.Dia jadi risau.aku cool kan dia,aku cakap..you buat relax sudah.rakyat Malaysia ni prihatin dan penuh kasih sayang.Mel senyum jek :)



2) Kereta berlanggar dengan UFO
Seperti yang diketahui umum,aku kan pemandu peribadi kepada jet peribadi UFO :)
Korang mesti la dah tau kan ? sebab cam aku cakap : rakyat Malaysia PRIHATIN !
kadang kadang penat gak ahh nak layan alien alien ni semua . kerja diorang nak berjalan je.bila bosan duduk marikh,aku bawak la pergi bumi kan.lepas tu cam biasa la,langit tak selalunya mendung kan.pemandu tak selalunya betul.ehh.tetiba on the way aku nak mendarat kat Perak , aku terlanggar Mercedes Datuk XYZ.terus semua orang yang tengah syok mandu berhenti sebab nak tengok aku dan mercedes tu.see ? PRIHATIN kan rakyat Malaysia :)

3) aku lupa la.ape ek ? korang la sambung buat entri ni.

adiosa . !



Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!