Edisi 2 :)


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!

Thanks Qiela.


Sanggup tu tunggu sampai pukul 12 semata-mata nak wish birthday aku.ouh,terharu double triple lah.then dengan gedik lagi penuh kesopanan dan keayuan aku mintak dia wish kat fon jugak.haha.biarlahhhh hari aku kan ^^ hamekkk kau :)
Classmates since form 4,tahun lepas duduk belakang dia syok laa.boleh aku buli buli.agak agak apa yang tak faham kau rujuk jek dia.Pakar kan.haha.homework tak siap pun aku tiru dia.ni bukan cara keji la.ni cara mudah.kahkahhhh.SPM dia 10 A okay.tulahhh otak bijak sgt kan !
i heart u tooo la Suraya :D


Yang ni lagi gedik.euweuw.haha , gedik pun aku sayang.kau pun kawan yang baik la.ni takyah suruh pun dia siap hantar mesej kat fon.ouh,i love it dear :*
Selalunya memang berbual kambing ke ape ngan dia la.haha.dah aku ngan dia membina kerjaya yang masyhur lagi ternama : TANAM ANGGUR,PERABIH BERAS SERTA DUIT MAK BAPAK.hihi.kredit bapak aku terbang bergayut ngan dia la.muehehee,naseb lahhh bukan kredit aku.hewheww.okay,ini KEJI sikit jek laa.

Amal , kawan dari ZAMAN BUDAK BUDAK ><

Amal budak pandai ni wehhh.10 A dalam genggaman tu.dia selalu antara orang awal yang wish birthday aku.huhu.tak pernah lupa dan tak pernah jemu.cehh apakahh ? lantakkk.

Kak Nadee-senior TIJB.
Senior TIJB batch 2009/2010.thanks a lot for the wish ye awak , hihi :))

Hajar :D:D
Hajar,terharunya!terharunya!nampak tak aku gedik sambil lompat lompat.kawan dari dulu,kini dan selamanya.seriously said,i miss her so very mucho la ! dia busy tau sekarang.tiap kali nak jumpa ada jek halangan.aishhh,nanti ada la rezeki nak jumpe tu ^,^
Insya-Allah .

Adah-the tutor.
Adah sumber rujukan aku jugak.tak kesah la ape pun subjeknya.add math,physics,chemist dan juga bahasa urdu*nie tipu.weyhhh dia ni pun SPM gempakk.amboi,kemain kau suka yer aku dah maju ke hadapan bab umur nie.Nanti turn kau pulak la.haha.ouh,rasa teruja gila bila kau wish.Thankieee youu la !


yes,kita geng ye Ayu 

Ayu telah buat aku sedar betapa bestnya jadik budak 18 tahun.Peh,i will never walks alone whenever the gang is there.haha.Geng 18 tahun.Korang ? tak habis habis dengan geng bas sekolah.tak rock laa camnie :P


thanks Nadnad.si cantik comel gebu ayu.haha :D:D

Panggil lah apa kau suka yer! Nak panggil Mak Peah pun aku tak heran.

Sarah Yussof si genius

Walawehhhh bintang SMTJB . haha . tahniah la Sarah for the SPM result.STRAIGHT A's with 8 A+ right ? kagum aku.camne tahhh dia belajar.ke dia minum buku rebus air ? ouh,khurafat tu semua.janganlahh kau percaya omong kosong ku ini.kita suka awak wish kite ;)

HAIH.buat malu aku.akaun pun hidup segan mati tak mau jek rasanya.

Dedulu ada la masuk Tunas Bistari,jadi la pemegang jawatan seperti dia atas,hee :)
Then aku rasa takleh nak cope up.aku pun caucincau tanpa sebarang notis.kihkihhh.Pandai pandai lah lu uruskan akaun lu sendiri.

Umi-Meyra


Nie ha senior keusahawanan aku yang maseh lagi belajar di Kolej Matrikulasi Johor.FUHHH....haritu exam sem satu 4.0 okay.gler terror kan :D
kau hafal buku sebijik sejibon ye ? okay,good luck sem dua.waaa.jeles kau dah step ahead !

Biru-Gmot,Jingga-ILA(SENIOR KEUSAHAWANAN JUGAK)


WUUU.first si gmot nie memang langsung tak ingat HARI MULIA aku nie.then penat la berkias bagai.baru dia faham.siap call aku lagi.ehehe...time tu plak aku tengah busy phone call ngan org lain.kesian,dia kepenatan sampai lupa birthday aku.takpe,tak kesah pun.

Vie-DP gambar aku n dia.
alahaiii..terharunya DP dia sanggup ditukar jadi ada gambar aku dan dia jugak.hewhew.lama lah tak jumpa budak vie nie.alhamdulillah,baru saja selesai PLKN.hikhikk.makin tough la kau yer ?

tapi kan :

Suraya la yang beriye upload.okay,aku tau comel :P

fuhhh...malu la kott.so,skrg DP aku pakai gambar dalam album nie la.hehe.so sweet gtuuu.


Lastly,meh kita bisik sikit kat awakawak.thanks a lot for all the wishes and doa.May Allah bless all of you too.Tak kesah la,yang wish kat phone ke,kat facebook ke,IM PERSONAL ke.haih.thankieeeeeeeee youuuu la.meh kiss sikit kiri kanan dahi dagu.euweuwww.geli aku.

tak kesah la yang wish lambat ke awal ke aku tak kesah dahh.budak lapanbelastahun dah matang kan :D

rajin rajin la uolllsss support i dari belakang.haha.nanti ABPBH jangan lupa undi.pastikan i menang tau.kalau tak.......i merajuk seribu bulan purnama dengan uolss.APA PUN BOLEH.

bila bertambah umur ni,aku harap semoga keimanan dan kasih sayang pada-Nya juga menaik.hihi.dahdah.kang ada pulak yang tak tidur malam baca post aku.*sebenarnya aku yang ngantuk >.<

adiosa.!

Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!