Giveaway Kenanganku & Blog

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


nak join?klik sini .

*maaf,tak reti nak link kan banner ke entri tu.

Ape kenangan aku sepanjang blogging nie?hhu ^^



meh aku cite satu satu .hha!naseb kau la kena baca panjang panjang kan entri aku nie.

aku dapat share sad and happy moments aku kat blog nie.rase bahagia giloo kott.mana la tau,orang yang bca entri aku tuu pun rasa gembira dengan apa yang aku rasa.

then dapt la kenal kenal dengan blogger yang famous amos, eventhough tak rajin tegur diorang.aku selalu gak usha usha blog mereka mereka nie ><
aku belajar camne nak tulis entri yang hebat hebat dan post post menarik macam yang guidelines diorang bagi.

kekadang rasa terharu jugak dengan abang abang dan kakak kakak blogger sebab certain of them nie tak sombong langsung bila aku tegur.cthnye mcam budak pink ngan budak coklat nie :)
cehh,padahal budak dua orang nie umur lebih kurang aku je pun =.=
tak kira,aku nak jugak jadi muda.lantakkk


tak pernah jumpa tapi rasa rapat je ngan mereka mereka nie.yeahh.
bila ada masalah berkaitan blog je,aku mintak la tolong sesape.hhu ><
sanggup bhaii diorang nie semua tolong aku.thanks guys :')


paling penting sekali dapat la jadi be more matured.aku kan keanak-anakkan.padahal dah besar gedabak.hha!melalui entri yang blogger nie semua post tambahkan ilmu aku yang sedia cetek nie ha.

okayy.dengan itu,adiosa~


Comments

Emma Hamzah said…
thanks dear :)
good luck
Ainnnn said…
hhe :) okayy .

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!