Bila malam malam aku merapu memang korang kena buat buat macam takde telinga laa.


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Assalamualaikum.


Dengan ini saya mengisytiharkan bahawasanya esok raya.!jadi bolehlah mak jah belakang,depan,tepi malahan atas rumah saya berparty sakan dengan membakar mercun sesuka hati.kalau boleh bakar sekali rumah orang kampung yang ada kat sekeliling rumah tu ha,kan.barulah meriah namanya.bahkan,bukan mak jah aje,makcik tipah,joyah,senah dan makcik lain pun boleh join sekaki.nak join dua dua kaki pun boleh.takde hal la.





okay..stop la merapu.meraban.mencarut.mencerot.kihkihh..ada aku kesah.?itulah dia,hobi aku kalau tak boleh tidur.kalau kat asrama ada la jugak aktivitinya.boleh bising bising,gaduh gaduh dengan org yg tidur sebelah kita.nanti bebudak lain pun of course yang dah tertidur akan terjaga.mummy dorm aku tanpa penat lelah suruh aku diam.hhik :) harap maaf ayu.aku syg kau,tau!ttbe rindu dorm hawa ;'(




dah masuk 2012.aku still jobless.still mcam org takde hala tuju hidup.macam apa aje ayat aku nie pun.kalau kat asrama,time tak boleh tidur,nanti berbual dengan katil mate,for sure sampai penat diorang layan aku.kesian.sebabkan aku diorg pun tidur lambat.siapa suruh kau jadi katil mates aku kan.


mesti korang tertanya tanya siapa katil mates aku tu kan?nanti nanti la aku kenalkan.siapa dah tau dduk diam diam je ek.kau komen kat sini aku reject je komen tu.hhik :D:D
for sure,pada aku diorang katil mates aku utk tahun 2011 nie.the best i've ever had.kekadang diorg bbual sakan,aku dah tertidur pun.tkpun,aku merapu habis dengan yang lagi sorang,yang sorang lagi..dah lena pun!


bila terjaga .. nanti dia marah aku.okay.nanti aku cerita lagi pasal dia.dua episod aku buat katil mates aku nie.hamek kau,sorang satu episod.suka leteewwww.hehe.gaya bercakap macam diorang baca aje kan.


sekian,adiosa.!



Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!