Apa Feeling?Cuba Citee.ahaha :D

assalamualaikum!

semalam ptg aku balik rumah then kul 3 lebih aku layan tidor membawak ke petang.mandi mandi.then buat RP.alamak.ade yang papernye aku tertinggal kat hostel.haishh.mcam ne ni?cuba cite cuba cite.haha :D continue jek ah kan naseb baik buku teks Pengajian Keusahawanan ada kat aku.

sorry lame benau tak hupdate.ok permulaan yg menggedikkan.semalam kan awak nak tau tak..sekolah kita kan awak kan ade buat Majlis Anugerah Cemerlang.EUWW.GEDIK KAN??hehe.majlis tu dibuat utk pelajar cemerlang SPM 2010.TIJB telah berjaya menghasilkan keputusan yang memberansangkulan dengan 9 orang pelajarnya meraih Straight A's=10 A.huitt.tabik spring lah kan gua dekat lu orang der.tiba tiba mood Shaheizy Sam masuk pulak lah kan.

ehh tapi kan yang buat aku betul betul bangga bila 7 dari 9 tu ialah senior aku beb.senior Keusahawanan.serious aku bangga.feeling nak 10 A++ untuk SPM pun mencanak naik.nak belajar lebih drpd biasa pun of course lebih hangat daripada biasa.maybe mereka semua berjaya pun kerana RANCANGAN PERNIAGAAN yang aku dok sibuk buat kot sekarang ni.kott lah kan salah satu puncanya. =.=
semalam jugak ah kan aku dapat jumpa mummy prep aku :SI RORO GEDIK TUU.and kak zana@kapten der.peerghhh.serious beb mereka sangat lawa dan pandai bergaya.cantik dan comel jek aku tengok.jeles pulak aku tengok.pandai pun pandai.korang salah satu pembakar semangat aku tau....

semalam aku buat jualan untuk Tunas Bistari.tu yang tak dapat jumpa semua senior tu.sorry okay.hehe ;p kalau rajin datang lah hostel jenguk kami...hari ini pun aku nak g sekolah.sekolah aku jadi tuan rumah untuk Majlis Tilawah peringkat daerah ke hape ntah.yang stay kat sekolah cuma BADAR&PERSATUAN PELAJAR ISLAM.ade jugak lah yang lain-lain stay.

aku pun mula mula ingat nak stay jek.demi RP beb aku balek.dan jugak....blog.haha!serampang dua mata betul.hari ni pun nasib lah kan mak setuju hantar aku ke sekolah sebab nak buat jualan lagi.moga rezeki aku dapat lebih daripada biasa.Insya-Allah.

love note;ermm....midyear less than a month?? :(


Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!