Kami Benci Israel!

assalamualaikum!

yeayya!aku nak join gak kempen nyh.mari ramai ramai join.erghh,tak wajib tapi memang digalakkan.ye lah takkan contest yg gempak gempak jek korang nak juin kan...jangan mcm tu  doe!sekali sekala tambah pahala ape salah nyer kan ?kan?jom join kempen nyh ramai ramai!

1. Copy banner & intro di atas dan buat 1 entry bertajuk "Kami Benci Israel!".
 okeyh aku bwat sekarang jugek!
anti israel
2. Mulakan entry anda dengan " Saya benci Israel kerana . . . . . "
 
 oke,gua mule!Saya Benci israel kerana israel suke amek hak org lain seprti yg kter tau.dia amek palestin padahal dia lah yang menumpang,kan?suke suke dia aje.dia yang kuasai seluruh ekonomi dunia dan rakyat palestin pon dikongkongnyer.ade ker dari palestin yang masyhur lagi gah satu ketika dulu akhirnye hancur berkecai kerana Israel dan rejim zionis.sampai lah kan palestin tu jadi macam bndr pontian yer.sebegitu kecil sekali,kan?dah pulak..mknn kat sne pon berdikit dikit.segala bntuk prhubungn ditutup.memang banyak kurang asam betol lah kan?kan?
4. Akhiri entry anda dengan " Harapan saya supaya . . . . "
 
oke.saya akhiri dengan Harapan saya supaya,org org israel cepat cepat ler sedar diri yang dia tu menumpang dan org islam gak tak akan berhnti utk doakn ksjhteraan org palestin!
3. Linkkan entry anda di klik sini!
 
 oke,takde hal lah!

4. Tagkan entry anda kepada sekurang-kurangnya 3 orang.
tat
gmot


dan semua aku nak sgt korg juin benda nyh!

nota kaki :: aaaa.alamak!ade hutang tagged lagi!

Comments

Unknown said…
woot! okay thanks a lot cek ayien :)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!