hai , dah habis stalk belum tu?

Wednesday, December 8, 2010

Blog Pilihan Malaysia

assalamualaikum!

aku nak jugak menyemakkan diri masuk kategori ny.wlupon tau hrpn tipis nak menang.hee ;) since aku buat blog po taon 2010 nyh.so,aku bleh lah juin kan? kan?  ok. sesape yg nak juin gak meh kli klik sini.dari tadi aku dok mmbebel tak tntu hala.korg tau tak ape kategori yg aku nak masuk?haa..tu diaa.aku nak masuk kategori untuk blog blog baru yg dibina tahun nih.aik,apsl ayt old fashion sungguh nyh?haha :O lntk gue dong!ermm.ble ek blog nyh dilancarkan?jom jom bace fakta tak berape menarik nyh:


tajuk first entry: perasmian blog

tarikh: 14 Jun 2010
* yg nyh kena bold.hehe ;)

ok,tu aje kott.tak byk nak bebel lagi.so,kira kira ade ler usia blog aku nih 6 bln.hehe :)

jom tkn like!



Post a Comment