Final Exam

assalamualaikum..

aisyy...uhukk..uhuk..lme sgguh x update...bz...actly byk cter..aku tak kire even basi..once aku da ade mse..aku story bebanyak ngan korang.nyh skit jek nk list down cter:
  • selasa-19 oktober 2010 final exam
  • 18,20,22,29 birthday mmber n adek-susiana,echot(dormate),adek aku yg bru abes pmr-jgn njoy sgt k,n lastly mmber baik smpy mati:i_sha!!
  • semoga berjaya in wat ever u do,k..
  • wish me luck in final exam...
  • target:mendapt yg terbaik antara yg terbaik,insya-Allah!!
  • nk lupakan dia n dia gak...tetapkan hati utk kebal tidak jatuh cnta selain ALLAH DAN KEKASIHNYA..
  • alhamdulillah,kerja kursus akaun dah siap!!
Setakat tu aje...sorry sesangat sbb lme x update...


Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!