Yeayy...!!!

assalamualaikum..

entri kedua untuk ary nyh... :) ahaaa :) npee aku hepy nyh??haa..sbb sbb..aku dpt beg sekolah baru..ily lah mak!!mak aku belikan beg wrne itam..senang law kotor,x nmpk,kan??kan??alasan la kw ain..lg 1,aku da dapat widget budak comel+selamat datang..HAA...comel+kiut,,taw!!

secondly(ktiga lah!!)..aku nk lek ostel!!huu..best nyer..x sbr nk jmpe korang kengkawan..nk prep,,nk tdor dorm..nk mkn kat dm.nk jpe cgu nani yg bru kawin-selamat pengantin baru,my dearest teacher.!!tp agk seram nk mnunggu result exam..mcm byk jek yg aku gagal :( ??nta..alaa..cube lg ye..tp permasalahannya..aku x siap hwk lg lahh..cm ner nyh korang?ermm..redha je lah..hee =)

skrg nyh,tgh nk dgr lagu  Teman Sejati by brothers kat FB.Dedicated from Syazmeer untuk ex tsni..hmm..nyh one of favvy aku..da lme cr tp aku x aw tajuk..thanxz syazmeer!!law korang nk dgr gak search jek eh kat Youtube..haa..jgn syok nengok bnde lain..mlm nyh nak tgk tv citer Janji Kekasih..mcm best.even aku balik tiap2 mgu,ary jumaat mlm aku ade tuition add math.so,ta dpt nak nengok cter uh la next week unless kls dbtlkn/dtunda...daa..nk g gosok baju arh n kms brg utk ostel..

p/s:ade link x utk blog nyer template yg wrne Hijau...??



Comments

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!