Perasmian Blog

Assalamualaikum...

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,saya pemilik rasmi blog ini dengan penuh rasa suka,gembira dan berbahagia[cmpur la sekali dengan perasaan bongkak,riak,ujub,tkabur-hheee:) men men saja] merasmikan pembukaan blog rasmi saya ini...Kepada pengunjung-pengunjung sekalian,terimalah entri pengenalan yang pertama dari saya.Oops...kata ganti nama yang seterusnya digunakan ialah 'aku'.Ok??

Aku pernah terlibat dalam hal "blogging" nyh waktu dulu tapi terpaksa dihentikan kerana kemalasan menguasai diri..Tapi,entah kenapa sekarang ny macam rajin lak nak curhat [ ala,yg cm dlm diary uh] :)..Untuk 1st entry, i want to tell you about myself[english pon bleyh haa??]...




Haa....inilah aku!!!

A bit of story about me:

♥♥nme dlm ic Norain Ismail,,friendly call as Ayien okeyh??♥♥
♥♥tgok dunia : 4/4/94♥♥
♥♥so,,age aku 16 kot...ahaa!!♥♥
♥♥aku skola kat tijb [smt johor bahru]♥♥
♥♥aku amek business study :)♥♥
♥♥tinggal di aspuri teknik jb♥♥
♥♥ble dah bsr nk sgt jd cgu bhse inggeris n penulis novel,,maybe.. :O♥♥
♥♥sgt mmbnci pmpuan gedik mcm ****♥♥
♥♥sgt ske mkn mknn emak♥♥
♥♥sgt ingin mengulang tayang memory d form3...impossible,huh!!♥♥
♥♥sgt sukakan HIJAU!!HIJAU DAN HIJAU!!♥♥
♥♥pndiam pd org yg x knl/x rpt tp ble dah rpt....hye tuhn yg thu!!♥♥
♥♥ex skmb n smk tsni...♥♥
♥♥sgt ske brcakap tnpa hnti!!!eheee =,=♥♥
♥♥ade 2 org kwn yg memg bek gler ngan aku♥♥

 Haa.......ny lah mmber yg selalu menyokong pe jua kputusn yg aku buat...IMY!!INY!!ILY!!Only god knows how i felt when i am far from you...May friendship last forever!!

Lagi satu,,x lpe gak kat member form 3UM yang sentiasa di aty ku:


         Hmm....leyh nmpk x...??Wat je leyh k...Heee(",)Untuk paparan yang lebih jelas sila klik  Facebook saya..Boleh komen komen gambar dan kenal mereka yang dalam gambar ni jugak!!!

Aku syg korang sgt2 k..Thank you!!For giving me the best of my life...Susah nk cr mmber sbaik           korang!! Law nak citer tntg sorg2 pye jasa kat aku..huiih..pnt lah jari ny nak mnaip jwb nyer (^_~)


Okay..setakat ini sahaja dulu ..Teruskanlah setia untuk melawat blog ini!!Dan jangan lupe untuk drop komen dan cadangan bernas anda ye!

Wassalam....

Comments

Expired dh said…
Jumpa post pertama blog ni..hai sy dr masa depan :)

Popular posts from this blog

Aku Pergi Wedding Orang India Dekat Temple

Enam Tips Sebelum Pindah Kerja Yang Kau Kena Fikir

Tak Payah Tunggu JADI PERFECT Untuk Tegur Orang Lain :) Manusia Memang TAK PERFECT!