assalamualaikum wahai pengunjung sekalian !! thank youu sudi datang

Friday, January 13, 2012

Farah Fauzana tu kawan sekolah aku je laa weyy.tak sombong.kitorang selalu IM je kat Facebook.

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

 assalamualaikum!


hokayy,takyah nak teruja mcam ape je sgt ehh nmpk tajuk aku nie.hhee:))
korang mesti tak caya kan.aaa.jom kita tengok gambar neyy.oohh fara teman sepermainanku.kawan main guli sejak kecik kecik lagi.





dear fara ;)
aaa.menci menci.penipu.alaaa.lek luu.korang nie.tajuk mesti la gempak,kan?


hehe.actually nie Farahin Mizi.my long lost friend.kawan aku masa sekolah rendah .tapi aku kenal dia and start borak borak ngan dia masa darjah 5.Maklum la,masa kanak kanak aku nie pemalu orangnya.*mata ke atas tangan ke dada.then darjah 6 dia pindah kajang.




then lepas tu aku terus lost contact ngan dia.huhu.aku jmpe dia balik pun dekat Facebook je.thanks god dia kenal aku lagi weyy.haha :D:D budak pandai neyy.pmr straight A's je kau.tak macam aku.keputusan cikai jek.


sekarang dia dah kerja pun sementara tunggu SPM result kan >< lame lah jugak aku tak jumpa dia nie.satu yang aku ingat dia nie dulu memang nampak mcam pendiam tapi kalau dah kenal memang fun la.sekarang pun tak tau kenapa aku suka borak ngan dia.hihi.kau nie dah jampi aku ehh??



selamat bekerja dengan riang dan gembiranya.ignore je benda benda yang tak best kat tempat kerja kau tuhh.dapat gaji mehh hulur aku sikit.kahkah.



okay la.aku doakan kita sama sama dapat straight A's dalam SPM  .dapat apa yang kau cita-citakan. dia kata minatnya pada chemical engineering.dah berjaya nanti jangan lupa aku tau !iloveyouu friend :))



Facebook name dia Fara Mizi.huhu ;) nie pulak link blog dia.adiosa !

#bersahabat biar kekal#baru ade umphh.kan?




2 comments:

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

ayien :) said...

hhu.menarik nie.nak join ahh !